materiały reklamowe

Artykuł dot. tematyki:
Projekty ulotek reklamowych DL, ulotka A5, projektowanie ulotki, katalogu, broszury, ulotka...



Ciekawy projekt graficzny a skuteczne broszury, ulotki reklamowe

Odpowiednia ulotka reklamowa, ulotki produktowe muszą przynosić zyski. Nie stanie się tak jednak, jeśli nikt nie zechce zapoznać się z jej zawartością. Każdy wie, iż najważniejsze jest wrażenie wzrokowe. Pierwsze spojrzenie zadecyduje o tym, czy nasza ulotka firmowa nie zostanie od razu wrzucona do kosza. Mamy kilka sekund, by przykuć uwagę potencjalnego konsumenta, by  chociaż na chwilę się zatrzymał. I tu najważniejszą rolę odegra graficzny projekt ulotki firmowej.



Ulotka reklamowa przepełniona danymi firmy

Tworząc projekt ulotki często szczególnie wyróżniamy logo firmy. To podstawowy błąd. Ulotka reklamowa oczywiście ma za zadanie wypromować naszą firmę i rozpowszechnić informacje o niej wśród konsumentów, jednak nie w taki sposób. Nasze logo nie jest najważniejsze. Większość osób nie skojarzy nazwy firmy z oferowanymi przez nią produktami. Pamiętajmy, iż mamy tylko ułamki sekund, by przedstawić swoją ofertę. Ulotki reklamowe, firmowe, ulotka dla konkretnego produktu mają umożliwić poznanie nas przez jedno spojrzenie. Nikt nie będzie się domyślał, czego od niego chcemy. Nasza ulotka firmowa znajdzie się w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Broszura reklamowa musi „krzyczeć” tak, by w przejrzysty i zrozumiały sposób obrazowała nasz przekaz. Większość uważa ulotki firmowe za marnotrawstwo czasu i pieniędzy. Zatem jedynym sposobem jest wykorzystanie pierwszego wrażenia wzrokowego. Zdjęcia, schematy, hasła… to one są główną szansą.

 

 


Delikatny i stonowany projekt ulotki również może szokować

Chaotyczne ulotki reklamowe na pewno nie przyniosą oczekiwanego efektu. Wszystkie informacje powinny być przejrzyste i zrozumiałe. Dobrym sposobem jest wykorzystanie kontrastowości. Ulotka firmowa z odpowiednio dobranymi, ale i zarazem odróżniającymi się od siebie kolorami pomoże czytelnikowi rozróżnić informacje i wychwycić te najważniejsze. Większą szansę na to, iż folder i katalog produktowy, katalog reklamowy zostanie w całości przejrzany jest wykorzystanie tylko podobnych czcionek. Wzrok czytelnika podświadomie będzie podążał od nagłówka do ostatniego hasła broszury reklamowej. Aby projekt ulotki zainteresował musi przede wszystkim zawierać jak najmniej jednolitego tekstu, który na pewno zniechęci każdego. Jeśli jednak musimy zamieścić sporo informacji najlepiej by ulotka firmowa miała dwie strony. Na jednej można dodać wtedy tylko najważniejsze hasła, które zachęcą do przeczytania drugiej strony, zawierającej część opisową.




PROJEKTOWANIE ULOTKI REKLAMOWE Skuteczny projekt ulotki reklamowe, broszury to podstawa marketingu produktu. Projektowanie ulotek to zajęcie dla specjalistów od designu i powinno dawać rozpoznawalne projekty ulotek reklamowych.




powrÓt do listy ARTYKUŁÓW




› projekty katalogu, folderu, broszury...



tworzenie logo
materiały reklamowe

Trafiony projekt ulotki dl dla produktu potrafi zapaść szybko w pamięci odbiorcy. Profesjonalista Whiteart w tworzeniu ulotek czy broszur ma wiele do powiedzenia na ten temat, poczytaj na ich stronie internetowej. Należy pamiętać, że dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa a5 czy też w formacie dl daje klientom poczucie profesjonalizmu i fachowości. Wielkoś dl jest częściej stosowana, to format ulotki bardzo poręczny w użyciu.